İnsan Kaynakları Ve Performans Değerlendirme Eğitimi
Sunuş
Organizasyonlar içinde “insan yönetimi”, 1900’lerin ilk yarısından bu yana, (disipliner anlamda) neredeyse “3 kuşaklık bir dönüşüm”ü tamamlamak üzere. Çünkü, “Personel ve Endüstriyel ilişkiler boyutundan İnsan Kaynakları düşüncesi”ne geçiş dönemi de “değişim yönetimi” şemsiyesi altında yavaş yavaş eriyor.
İşte bu dönüşümde, “İnsan Kaynakları Düşüncesi”nin katma değeri, “kaybedilmiş her müşterinin geri kazanma maliyeti” olarak tanımlanıyor. Performans Değerlendirme sistemleri ise, Performans Yönetimi modellerinin önemli bir aracı kimliğiyle –iç müşteri ilişkileri-nin düzenlenmesi adına gündemdeki yerini koruyor. Organizasyonlar, kişi, takım ve kurum performansını önemsedikçe, ölçme ve değerlendirmede “yöntembilim”in anlatıldığı eğitimlerin de önemi ve ağırlığı artıyor.
Eğitimden Bazı Satır Başları
İK disiplininin dünü, bugünü ve yarını…
İK’nın çağdaş enstrümanları
İK’nın yaygın alt modülleri
Eleman seçme ve yerleştirme
Eğitim
Performans Yönetimi ve Değerlendirme
Tanımlanmış işin, kurumun bütününe katma değer olarak katkıda bulunabilmesi için tanımlanan etkinlik düzeyine, o işi yapan kişinin veya ekibin ulaşma derecesini ölçen bir yönetim aracı olarak;
Performans Yönetimi ve Verimlilik
PD ve İşgücü Motivasyonunu
PD ve Kurum Kültüründe Değişim
PD ve Kariyer plânlama
PD ve Süreç iyileştirme İlişkisi
PD ve Yeterlilik Analizi Modeli
Örnek Olaylar & Uygulamalar
Toplantı Yönetmeni : Nihat DEMİRKOL