Satış ve Pazarlama Yönetimi

“Satış Ve Pazarlama Yönetimi”nde Yükselen Değerler…

 

SUNUŞ:

 

Satış ve pazarlama yönetimi, bireysel becerilerin olduğu kadar takım çalışmasından doğan başarıların da sonuca damgasını vurduğu bir sanattır. Aslına bakılırsa, hiç bir satış tekniği mükemmel değildir. Çünkü, satış kavramının evrensel doğruları varsa da, evrensel sabitleri yoktur. Bildiğimizi sandığımız  pek çok ayrıntı, satışa makro bakabilmek cesaretinin ardında gizlidir. Pazarlama ise bu öyküden çok daha önce sahnelenmesi gereken bir oyunun adıdır… Satış ve Pazarlamanın, yüzyılları aşan yolculuğu ve “üçüncü bin yıl”da “yükselen değerler, eğitimin öncelikli gündemidir.

 

EĞİTİM’DEN BAZI SATIRBAŞLARI…

 

Hizmet stratejisinin pazarlanması ve satış boyutu

Sektörel veri tabanı ve satış boyutu

Pazarlamada odak seçimi ve hedef kitle

Satış hedeflerinin belirlenmesi

Satış faaliyetlerinin planlanması

Planlama ve zaman yönetimi

Satış faaliyetlerinin prezantasyonu ve raporlama teknikleri

“Think Positive” ve satın alma sinyalleri, karar verme süreci

“Fayda ve Siz” yaklaşımı

Doğru soru- doğru cevap süreci

Geribildirim oluşturma

İkna edici satış formatı

Müşteri (Alıcı) Engelleri

Şikayet Eden Bir Müşterinin Kurum İçin Anlamı

Müşteri Şikayetlerinin Analizi

Şikayeti Rekabet Avantajına Çevirmek İçin Altın Kurallar

Şikâyetlere karşı koyma

Örnek olaylar & uygulamalar…

 

Toplantı Yönetmeni        : Nihat DEMİRKOL